TEN operator telefoniczny mógł OSZUKIWAĆ klientów. Grozi mu WIELKA kara!

Ten operator telefoniczny mógł oszukiwać klientów. Grozi mu naprawdę wielka kara!

Konsumenci twierdzili, że firma podszywała się pod dotychczasowego operatora. Prezes UOKiK Tomasz Chróstny ruszył z postępowaniem.

Chodzi o spółkę TeleGo z Warszawy. Firma miała też nie wydawać konsumentom wzoru oświadczenia odstąpienia od umowy.

Zobacz także: Będą OGROMNE pieniądze dla osób niepełnosprawnych. JEST decyzja

– Konsumenci mogli nie otrzymywać od przedstawicieli TeleGo pełnej i rzetelnej informacji o ofercie i przedsiębiorcy, z którym podpisują umowę. Ze skarg wynika, że podpisywanie dokumentów zazwyczaj odbywało się w pośpiechu, zaś konsumenci nie mieli możliwości zapoznania się z pełną treścią umowy. Działania spółki mogą w dużym stopniu dotyczyć seniorów, a zatem szczególnie wrażliwej grupy społecznej – powiedział Prezes UOKiK Tomasz Chróstny.

TeleGo może otrzymać karę do 10% rocznego przychodu.

Sprawa nie jest nowa, bo już w 2020 roku Sąd Apelacyjny podtrzymał decyzję w sprawie spółki Novum. Prezes UOKiK stwierdził, że firma Novum wprowadzała klientów w błąd poprzez poszywanie się pod innego operatora. Nałożono na nią 480 tys. zł kary. W październiku 2019 firma TeleGo przejęła usługi Novum.

Sprawa jest poważna. Często przecież zawieramy umowy online lub telefonicznie. Jeśli operatorzy kłamią i podszywają się pod kogoś innego, jesteśmy świadomie wprowadzi w błąd. To niedopuszczalne.

Zobacz także: [PILNE!] Zenek Martyniuk W ŻAŁOBIE! Nie żyje…

Fot. Pixabay

Źródło: UOKiK

 

Komentarze