Gazeta Wyborcza WSPARŁA biznes Wojciecha Cejrowskiego?!

Gazeta Wyborcza wsparła biznes Wojciecha Cejrowskiego? Chodzi o jego… żyto.

Znany podróżnik Wojciech Cejrowski oprócz swoich występów medialnych, scenicznych czy wydawania książek zajmuje się sprzedażą żyta. Sprawą zainteresowała się niegdyś Gazeta Wyborcza.

-Chcę ludziom w mieście dać zdrowe żarcie, a ludziom na wsi pokazać, że można produkować bez nawozów i dotacji, a gospodarstwo rolne będzie rentowne. I to bardziej rentowne od ich gospodarstwa na dotacjach – mówił Wojciech Cejrowski.

Wojciech Cejrowski mówi, że mąka z jego żyta jest w pełni zgodna z naturą. Choć Cejrowski formalnie nie posiada certyfikatów ekologicznych upraw, to jego zboża nie są poddawane opryskom. Nie są także nawożone. Jak Gazeta Wyborcza miała wesprzeć biznes Cejrowskiego? Otóż dzięki ostrej krytyce Cejrowskiego, piekarnia, która sprzedawała chleb z mąki podróżnika, paradoksalnie sprzedała go więcej. Podróżnik wcześniej pisał o sprawie rzekomego ataku GW na swojej stronie internetowej: 

„Taka sprawa. Mała piekarnia kupiła od pana Cejrowskiego zdrowe żyto. Poprosiła czy mógłby przyjechać do nich w dniu premiery chleba, który będą z tego żyta piekli. Pan Cejrowski zgodził się pojechać do tego sklepu i stać tam przez kilka godzin (za darmo).

A teraz GazWyb niszczy mały, prywatny biznes, który chce sprzedawać chleb ze zdrowego żyta tylko dlatego, że to zdrowe żyto pochodzi z pola Cejrowskiego, którego Wyborcza nienawidzi.[…]”

https://youtu.be/gJ2Popmc8DM

Komentarze