Korzystasz z messengera? Musisz wiedzieć o TYCH zmianach!
Koniec Messengera bez posiadania Facebooka. Numer telefonu nie wystarczy aby mieć możliwość korzystania z komunikatora.
W 2015 roku w lipcu Facebook umożliwił polskim użytkownikom korzystanie z Messengera bez konieczności posiadania konta na serwisie. Od tamtej pory minęło 4,5 roku, a portal Zuckerberga wycofuje się z tego rozwiązania. Już nie założymy konta na Messengerze korzystając z numeru telefonu.
ZOBACZ TAKŻE: Spędza święta z mężem i KOCHANKĄ? Wszystko przez…
Już kilka lat temu pojawiły się informacje o osobach, które uciekają Facebooka, nie wliczając tych, którzy zawsze byli przeciwko. Wówczas dobrym posunięciem dla serwisu Zuckerberga okazało się dodanie możliwości logowania do Messengera bez potrzeby zakładania konta. Jak donosi serwis Venture Beat Facebook planuje uniemożliwić tę opcję.
Facebook po cichu usuwa możliwość logowania do aplikacji z wykorzystaniem wyłącznie numeru telefonu. Teraz podczas założenia konta w aplikacji zostajemy odesłani do strony mobilnej Facebooka, gdzie możemy co najwyżej założyć konto w serwisie, a nie tylko w komunikatorze.
,,Jeśli jesteś nowy w Messengerze, zauważysz, że potrzebujesz konta na Facebooku, aby rozmawiać ze znajomymi – mówi rzecznik Facebooka dla serwisu Venture Beat.. Odkryliśmy, że zdecydowana większość osób korzystających z aplikacji już loguje się przez Facebook i chcemy uprościć ten proces. Jeśli korzystasz już z Messengera bez konta na Facebooku, nie musisz nic robić – dodaje rzecznik.Jeśli jesteś nowy w Messengerze, zauważysz, że potrzebujesz konta na Facebooku, aby rozmawiać ze znajomymi – mówi rzecznik Facebooka dla serwisu Venture Beat.. Odkryliśmy, że zdecydowana większość osób korzystających z Messengera już loguje się przez Facebook i chcemy uprościć ten proces. Jeśli korzystasz już z Messengera bez konta na Facebooku, nie musisz nic robić „– skomentował rzecznik Facebooka.
Facebook informuje, że korzystający dotychczas tylko z Messengera nie będą zmuszani do rejestracji. Zmiana będzie dotyczyć nowych użytkowników.
fot. unsplash