LIDL WPROWADZA ZMIANY! Sklep rezygnuje z…
Koniec eksperymentu ze sprzedażą wycieczek prowadzonych przez dyskont spożywczy. Po nieco ponad dwóch latach Lidl zrezygnował z platformy oferującą wyjazdy. Powody tej decyzji nie są znane.
Koniec projektu eksperymentalnego dotyczącego sprzedaży wycieczek oferowanych przez dyskont spożywczy. Po nieco ponad dwóch latach Lidl zrezygnował z platformy oferującej wyjazdy. Plany były ambitne, jednak skończyło się inaczej.
– ,,Chcemy oferować coś więcej niż tylko wycieczkę. Naszym zadaniem będzie sprzedaż doświadczeń. Jeśli więc wczasy to z nurkowaniem, degustacją wina albo kursem barmańskim” – powiedział we wrześniu 2017 r. w rozmowie z Wirtualną Polską Adam Dudziński, szef projektu Lidl Podróże.
Dyskont udostępnił oficjalne oświadczenie na swojej stronie:
,,Szanowni Państwo,
chcielibyśmy poinformować, że podjęliśmy decyzję o niekontynuowaniu projektu Lidl Podróże.
Bardzo dziękujemy za wspólny czas pełen wspaniałych podróży i wspomnień.
Była to dla nas nieoceniona szansa zbierania nowych doświadczeń.
Zapewniamy, że wszyscy Klienci, którzy kupili wycieczkę lub ubezpieczenie w ramach Lidl-podróże.pl, będą mogli je zrealizować zgodnie z zawartymi umowami. Każdy Klient zostanie objęty opieką bezpośrednio przez organizatora wycieczki, którą wykupił. Każdy z Klientów otrzyma bezpośrednio informacje za pośrednictwem poczty elektronicznej i/lub telefonicznie.”
Dyskont nie odniósł się bezpośrednio do tego co jest przyczyną wycofania projektu z rynku w Polsce. Nasz kraj był ósmym krajem w którym dyskont wprowadził możliwość zakupu wyjazdów. Małe zainteresowanie? Zbyt wysokie koszty? Tego nie wiemy.