POBIŁ matkę z NIEPEŁNOSPRAWNYM dzieckiem! Wiadomo KIM jest!
Atak starszego mężczyzny na matkę z niepełnosprawnym dzieckiem w Krakowie!
„Jak nie umiesz wychować dziecka, to oddaj ją do ZOO, tam ją wytresują’’– takie słowa skierował w stronę matki z niepełnosprawnym dzieckiem mężczyzna w jednym z krakowskich centrów handlowych. Cała sytuacja miała miejsce w sieci sklepów Auchan w Centrum Handlowym Bonarka. Ochrona sklepu nie zareagowała na zajście. Kobieta na własną rękę stara się teraz ustalić tożsamość mężczyzny.
W poniedziałek pani Anna udała się na zakupy ze swoją córką. Dziewczynka w pewnym momencie zaczęła śpiewać, co zirytowało starszego mężczyznę. Wykrzyczał, że dziecko ma „zamknąć r…”. Kobieta wyjaśniła, że jej dziecko niestety walczy z niepełnosprawnością, nie wydaje dźwięków a porozumiewa się za pomocą gaworzenia. Mężczyzna odpowiedział, że kobieta nie potrafi wychować swojego dziecka i nie powinna go w ogóle posiadać.
Do kolejnego ataku mężczyzny na kobietę doszło w kolejce do kas. „Mówił, że jak nie umiem wychować dziecka, to żebym ją oddała do ZOO, tam ją wytresują. Wyzywał nas przy tym potwornie. Kiedy chciałam go nagrać, zaczął mnie szarpać. Podrapał mi rękę i prawdopodobnie wybił nadgarstek” – pisze pani Anna. „Kasjer wezwał ochronę, ale panowie nic nie zrobili. Została wezwana policja. Niestety człowiek ten zdążył wyjść ze sklepu. Ochrona go nie zatrzymała ani nie wezwała ochrony ogólnej centrum handlowego” – dodała.
Pani Ania całą sprawę opisała na Facebooku, załączając zdjęcie mężczyzny. Udało się go namierzyć już po kilku godzinach od zamieszczenia postu. Do sprawy odniosła się sieć Auchan :
„W związku z zaistniałą sytuacją wyrażamy ubolewanie i przepraszamy naszą klientkę i przede wszystkim jej córeczkę. Chcemy, aby w naszych sklepach wszyscy czuli się bezpiecznie. Dołożymy wszelkich starań, aby przeanalizować działania ochrony i wyciągniemy odpowiednie wnioski. Ponadto wyjaśniamy zaistniałą sytuację wraz z policją, którą powiadomiliśmy, i z którą jesteśmy w kontakcie. Dyrektor sklepu w dniu dzisiejszym pragnie się spotkać z klientką i osobiście ją przeprosić”