Piłkarska kopana kadra traci sponsora. Co na to PZPN?

Kadra traci sponsora

Piłkarska reprezentacja w piłce nożnej, czyli nasza kopana kadra, lub jak kto woli PZPN traci wieloletniego sponsora. Chodzi o T-Mobile. Informacja została też potwierdzona przez spółkę – Telekom. Współpraca trwała dwa i pół roku. Co na to PZPN?

Kadra traci sponsora
Utrata jednego ze sponsorów nie sprawi, że Polski Związek Piłki Nożnej popadnie w kłopoty.

Kadra traci sponsora

Decyzja o zaprzestaniu finansowania reprezentacji Polski w piłce nożnej zapadła jeszcze przed mundialem w Katarze – zapewnia firma.

Kopana kadra traci sponsora. Jak przekonuje T-Mobile, na decyzję firmy nie miał wpływu, różnie oceniany, występ podopiecznych Czesława Michniewicza na mistrzostwach świata w Katarze. Podobnie jak atmosfera wokół kadry po odpadnięciu z mundialu, m.in. zamieszanie z obiecaną przez premiera Mateusza Morawieckiego premią. Utrata jednego ze sponsorów nie sprawi, że Polski Związek Piłki Nożnej popadnie w kłopoty. Na razie. Głośno już mówi się bowiem o tym, że PZPN straci kolejnego partnera. Do odejścia szykuje się bowiem kolejna firma. Tym razem z branży spożywczej.

PZPN ma się dobrze

Utrata jednego ze sponsorów nie sprawi, że Polski Związek Piłki Nożnej popadnie w kłopoty. Reprezentacja Polski w 2022 roku zyskała nowych partnerów. Z piłkarską federacją związały się duże firmy. Są to m.in.: firma logistyczna InPost, producent wędlin Tarczyński, porównywarka ubezpieczeniowa Inszury.pl, marka piwa Tyskie i producent okiem Fakro. Z dotychczasowymi sponsorami trwają rozmowy.

Orlen w roli głównej

Kopana kadra traci sponsora, ale wciąż tym głównym dla reprezentacji Polski jest Grupa Lotos. Od 2015 r. Po tym, jak w połowie br. została przejęta przez PKN Orlen, a marka Lotos niebawem zniknie z rynku, przy meczach reprezentacji zaczęła być promowana marka Orlen. Oficjalnymi sponsorami drużyny narodowej są ponadto STS, Biedronka, a także Oshee i Leroy Merlin. Natomiast oficjalnymi partnerami — AliorBank, rent99 i Ustronianka.

T-Mobile Polska został sponsorem reprezentacji Polski z końcem kwietnia 2020 roku. Firma wspierała nie tylko męską kadrę narodową. Pieniądze przeznaczała również na reprezentację U21 oraz zespoły młodzieżowe i kobiece.

Zobacz też:

https://wyborcza24.pl/lewandowski-odchodzi-z-bayernu-gdzie-moze-dostac-kontrakt/

Komentarze