„Ciao Kendall” to dotychczasowo największa kampania znanej, polskiej marki.
Reserved to polska sieć odzieżowa, która odniosła również ogromny sukces za granicą. Marka jest coraz popularniejsza dzięki kampaniom z udziałem największych gwiazd, takich jak Kate Moss, Cindy Crawford czy Irina Shayk. Niedawno do tego grona dołączyła także Joanna Kulig.
Ogłoszono, kto zostanie nową twarzą kampanii Reserved na sezon jesień-zima 2019/2020. Po raz kolejny marka sięgnęła po duże nazwisko i zaangażowała jedną z najpopularniejszych celebrytek i modelek ma świecie, Kendall Jenner.
Film promujący kampanie zrealizowany został przez reżysera Gordona Von Steinera. Kendall wciela się w role bohaterek najwybitniejszych włoskich filmów.
Moda w kolekcjach Reserved w tym sezonie jest zabawą, ale też formą gry, dzięki której bohaterka – ikona stylu generacji Z wyraża swoje fascynacje i tęsknoty – tłumaczą twórcy.
„W najnowszej produkcji Reserved Kendall udowadnia, że jest nie tylko świetną modelką, ale może się też pochwalić talentem aktorskim” – zachwalają celebrytkę autorzy kampanii.